Facebook, po 400 milionech opět redesign?
Včera oslavil kolos v sociálních sítích šesté narozeniny a zároveň překročení pomylsné hranice 400.000.000 registrovaných uživatelů. O kom že je řeč? O Facebooku. Představte si celou Evropu, všechny její obyvatele, tak to je dnes Facebook - gigant.
S těmito výročími přichází Facebook ještě s další věcí a to je redesign, jehož hlavním cílem je jednoduchost uživatelského prostředí. Nový design Facebooku klade nový důraz na vyhledávání. Funkcemi vám pomohou najít to, co hledáte na Facebook bez větších potíží. Například došlo k zjednodušení horního menu tak, aby bylo daleko jednodušší a snažší se dostat na to, co je nové a důležité. Bar s upozorněními, který byl v pravém dolní rohu byl po redesignu přesunut do horního menu do sekce spolu s prominentním vyhledávacím panelem. Jaké jsou na těchto změnách pozitiva? Dle mého skoro žádná. Možná Upozornění nebudou tak rušivá, jako doposud.
Sreenshoty naznačují jediné, že Facebook udělal "docela dobrou práci", a já mám osobně docela rád redesign. Doufejme, že Mark Zukerburg a spol budou nadále pokračovat v práci nejen v oblasti uživatelského prostředí, ale hlavně nad otázkami ochrany soukromí a omezení množství spamu, kterého je na Facebooku doopravdy požehnaně (Farmville, klikněte sem, darovat k obětem v Haiti, Banánové.cz záležitosti atd.).
Žádné komentáře: