Header Ads

Tady běhá text
recent

Co je Twitter, nikdo ho nezná?

Ať se to někomu líbí nebo ne, je Twitter stále neznámou službou na internetu. Mysleli byste, že lidé budou mít o službě Twitter alepsoň nějaké povědomí, i pokud jej vůbec nepoužívají, ale opak je pravdou.

Dle studie Harris Interactive, nemá celých 69% dospělých "ani páru" o tom, co Twitter vlastně je.

Ze studie jsou o povědomí o Twitteru zajímavá následující čísla:
12 procent lidí si myslí, že Twitter je připravevn k exponenciálnímu růstu,
12 procent lidí si myslí, že to je něco, co zůstane pouze pro "mladé lidi a jim určená media"
8 procent si myslí, že se jedná pouze o módní výstřelek.
Zajímavá čísla povědomí o twitteru jsou ze studie i co se týče inzerentů, kde mě nejvíce upoutal fakt, že stále přes 20% inzerentů odpovědělo, že Twitter je záležitostí právě pouze pro děcka, tedy ve své podstatě, že se nejedná o vážné medium internetu a bohužel celých 17% dotázaných inzerentů netušilo co to ten Twitter vlastně je. Ze studie je patrná jedna věc -firmy by velice rádi Twitter na reklamu využili. Ale závěrem toho je, že 69% lidí prostě neví, co Twitter vůbec je. Nicméně se tomu překvapivě ani moc nedivím, v oblibě je v USA spíše MySpace nebo Facebook, které tvoří více jak 50% lidí, kteří užívají účty v sociálních sítích. Twitter není stále brán jako seriózní medium.

Že by mikroblogovací systémy jako je právě Twitter neměly i přes stále roustoucí počet uživatelů smysl? Dle mého zde roli hraje jeden veliký faktor a to je rychlost s jakou Twitter nastoupil. Až moc rychle a teď se vlastně nikdo neví co s tím vším Tweetováním vlastně dělat a jak ho brát vážně.

Twitter.com tento týden plánuje uvést svou novou homepage, dobrý nápad a dle mého další způsob, jak bude moci Twitter dále exponenciálně růst. Většina uživatelů Twitter používá právě přes externí aplikace a weby. Necháme se překvapit.

Zajímavé studie:
Half of Americans do not use Twitter
Advertisers Much More Likely Than Consumers to Believe in Power of Twitter


Přidat.eu záložku Print


Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.